چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

۲۸۰ تن مواد غذایی از خراسان رضوی راهی غزه شد

  • کد خبر: ۱۹۳۰۷۷
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
۲۸۰ تن مواد غذایی از خراسان رضوی راهی غزه شد
محموله ۲۸۰ تنی مواد‌غذایی از خراسان‌رضوی راهی فلسطین شد.

به گزارش شهرآرانیوز «پس از حمله رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه غزه و در پی مطالبات مردمی، «پویش بشردوستی» کمک به مردم مظلوم فلسطین در کشور راه‌اندازی شد.» مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان‌رضوی با بیان این مطلب به استقبال بی‌نظیر هم‌وطنانمان در خراسان‌رضوی از این پویش اشاره کرد و گفت: تاکنون مردم عزیز ایران با واریز کمک‌های نقدی خود به‌شماره حساب اعلام‌شده از سوی جمعیت هلال‌احمر از این اقدام بشردوستانه به‌خوبی استقبال کرده‌اند.

محسن ذاکریان در گفتگو با خبرنگار شهرآرا با بیان اینکه مردم نوع‌دوست خراسان‌رضوی مانند برنامه‌های گذشته پای‌کار بوده‌اند، اظهار کرد: همه شعب هلال‌احمر در شهرستان‌های استان، به‌ویژه در مشهد، به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردمی اقدام کرده‌اند. او ادامه داد: تقریبا دو هفته قبل، اولین محموله جمعیت هلال‌احمر با ظرفیت شصت تن از کشور با یک تیم امداد‌و‌نجات به مرز رفح ارسال شده است که امیدواریم سریع‌تر بتوانند این کمک‌ها را به دست مردم مظلوم غزه برسانند.

به گفته ذاکریان، به‌دلیل اعلام شماره‌حساب واحد جمعیت هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی در سراسر کشور، آمار دقیقی از میزان کمک‌های مالی خراسان‌رضوی به‌صورت جداگانه موجود نیست؛ با‌این‌حال یک محموله ۲۸۰ تنی با ظرفیت چهارده تریلی از کمک‌های نقدی مردم در خراسان‌رضوی تهیه و به بندرعباس ارسال شده است تا از طریق کشتی‌ای که عازم فلسطین است بارگیری شود و به‌زودی به دست مردم بی‌گناه غزه برسد. تاکنون نیز به‌گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر بیش از ۵۶‌میلیارد‌و‌۳۰۰‌میلیون تومان کمک نقدی از کل کشور جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی درباره اعزام نیرو‌های هلال‌احمر نیز بیان کرد: در‌این‌مورد هنوز برای اعزام نیرو‌ها اطلاعی داده نشده است و صرفا اعلام آمادگی و حضور است. کادر درمان نیز در خراسان‌رضوی و در کشور در‌این‌باره اعلام آمادگی کرده‌اند و با همه توان حاضرند که به‌محض اینکه این فضا باز شود و شرایط فراهم باشد، برای امدادرسانی به مصدومان و بیماران اعزام شوند.
ذاکریان با اشاره به اینکه بیشتر کمک‌ها شامل موادغذایی و داروست، بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر کشور سه بیمارستان صحرایی آماده ارسال دارد که چنانچه مرز‌ها باز شوند، به همراه تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر کشور به فلسطین اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌وطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره‌حساب ۹۹۹۹۹ و شماره‌کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی یا به شماره‌حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره‌کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->